ការដោះស្រាយភាពត្អូញត្អែររបស់អតិថិជន គឺអាចជួយឲ្យអតិថិជនមានការចងចាំពីក្រុមហ៊ុនអ្នក និងជួយជម្រុញដល់ភាពល្បីល្បាញរបស់ក្រុមហ៊ុនអ្នកក្នុងការផ្ដល់សេវាកម្មដ៏ល្អថែមទៀតផង។ យើងមានវិធីសាស្រ្ដមួយចំនួនដើម្បីជៀសវាងការត្អូញត្អែររបស់អតិថិជនឲ្យប្រែក្លាយជាគ្រោះមហន្ដរាយសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនអ្នក។
១. ទទួលកំហឹងរបស់គេ និងធ្វើការសុំទោស
ខណៈដែលអ្នកស្ដាប់ការត្អូញត្អែលរបស់អតិថិជនរបស់អ្នក អ្នកគួរតែធ្វើការកត់ចំណាំអំពីការមិនពេញចិត្តរបស់ពួកគេលើសេវាកម្ម និងផលិតផលរបស់យើង។ នៅពេលដែលអតិថិជនបញ្ចប់ការស្ដីបន្ទោស អ្នកត្រូវធ្វើការទទួលស្គាល់ និងធ្វើការសុំអភ័យទោសពីពួកគេ។ ប្រសិនជាអ្នកធ្វើការស្រែកគំហកដាក់អតិថិជនរបស់អ្នកវិញ គឺអាចធ្វើឲ្យបញ្ហាកាន់តែធំ និងធ្វើឲ្យគេធ្វើការរិះគន់លើចរិកអ្នកផ្ទាល់។
អ្នក គឺជាតំណាងឲ្យក្រុមហ៊ុន ហេតុនេះ អ្វីដែលអ្នកធ្វើចេញទៅ មិនមែនត្រឹមតែគិតពីផលប្រយោជន៍ និងអារម្មណ៍របស់អ្នកតែមួយមុខនោះទេ ប៉ុន្ដែអ្នកត្រូវជារួម។ ពាក្យ “សុំទោស” គឺជាគន្លឹះដ៏សំខាន់ក្នុងការជួយឲ្យកំហឹងរបស់អតិថិជនមានការថយចុះ។
២. ការរ៉ាប់រងបន្ដជាមួយអតិថិជន
បន្ទាប់ពីអ្នកស្ដាប់ និងធ្វើការកត់ត្រាពីភាពខ្វះខាតរបស់យើងហើយ អ្នកគួរសួរសំណួរបន្ថែមដើម្បីឲ្យដឹងពីតម្រូវការរបស់ពួកគេកាន់តែច្បាស់។ អ្នកមិនត្រូវធ្វើការសុំអភ័យទោសដោយមិនមានការធានារ៉ាប់រង ឬការសាកសួរពត៏មានឲ្យបានច្បាស់លាស់នោះទេ។ នៅពេលដែលអ្នកធ្វើការសាកសួរពួកគេបានច្បាស់លាស់ហើយ អ្នកនឹងដឹងថាពួកគេត្រូវការឲ្យយើងធ្វើអ្វីខ្លះ ហើយយើងមានសមត្ថភាពអ្វីខ្លះក្នុងការជួយពួកគេ។
៣. ធ្វើសកម្មភាព
បន្ទាប់ពីដឹងពត៏មានច្បាស់លាស់ហើយ អ្នកត្រូវប្រាប់អតិថិជនរបស់អ្នកពីអ្វីដែលអ្នកអាចធ្វើបានសម្រាប់ពួកគេ។ បើពួកគេព្រមទទួលសំណើរទាំងនោះ អ្នកត្រូវធ្វើការសន្យាជាមួយពួកគេ ហើយធ្វើសកម្មភាពនោះឲ្យបានច្បាស់លាស់។
៤. បង្កើតភាពងាយស្រួលក្នុងការនិយាយជាមួយភ្នាក់ងាររបស់យើង
ប្រសិនជាអតិថិជនមានការពិបាកក្នុងការទំនាក់ទំនងជាមួយក្រុមហ៊ុន អ្នកត្រូវផ្ដល់យោបល់ឲ្យពួកគេធ្វើការទំនាក់ទំនងផ្ទាល់ជាមួយភា្នក់ងារដែលនៅជិតពួកគេដែលអាចផ្ដល់ពត៏មានច្បាស់លាស់សម្រាប់ពួកគេ។
៥. បង្ហាញពួកគេថាអ្នកចង់បានការរិះគន់
អ្នកត្រូវបញ្ចាក់ថាអ្នកពិតជាចង់ដឹងពីកំហុស និងចំនុចខ្វះខាតរបស់អ្នក។ អ្នកត្រូវផ្ដល់ឲ្យអតិថិជននូវការធ្វើការវាយតម្លៃ និងរឹះគន់ល់សេវាកម្ម ឬផលិតផលរបស់អ្នក។
៦. ប្រើប្រាស់ទំនាក់ទំនងឲ្យសកម្ម
អ្នកត្រូវដឹងពីបញ្ហាជាមុនសិន បន្ទាប់មកធ្វើការទំនាក់ទំនងទៅភ្នាក់ងាររបស់អ្នក។ ការទំនាក់ទំនងរបស់អ្នក និងភ្នាក់ងាររបស់អ្នក គឺត្រូវមានភាពងាយស្រួល និងឆាប់រហ័ស។ ចំពោះអតិថិជនរបស់អ្នក វិញ អ្នកក៏ត្រូវធ្វើការទំនាក់ទំនងគេឲ្យបានញឹកញាប់ដែរដើម្បីដឹងពីតម្រូវការ និងចំណង់ចំណូលចិត្ត ព្រមទាំងការខ្វះខាតរបស់ពួកយើង។
៧. យល់ចិត្តអតិថិជន
ដើម្បីឲ្យមានភាពងាយស្រួលក្នុងការដោះស្រាយភាពត្អូញត្អែលរបស់អតិថិជន អ្នកត្រូវយល់ចិត្តរបស់ពួកគេ។ អ្នកត្រូវដឹងពីតម្រូវការ និងចំណង់ចំណូលចិត្តរបស់ពួកគេ ព្រមទាំងទម្លាប់ និងចរិករបស់ពួកគេផងដែរ។
៨. អ្នកត្រូវជាប់លាប់ជាមួយពត៏មានសង្គម
អ្នកត្រូវបើកទូលាយឲ្យអតិថិជនរបស់អ្នកធ្វើការរិះគន់តាមរយៈអ៊ីនធើណេតដើម្បីឲ្យអ្នកដទៃដឹងថា ក្រុមហ៊ុនអ្នកមានទំនួលខុសត្រូវ និងផ្ដល់សេវាកម្មល្អ និងឆាប់រហ័សទៀតផង។
៩. ការរិះគន់ជាឱកាសល្អសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន
ការរិះគន់ ឬក៏ត្អូញត្អែលរបស់អតិថិជន គឺជាឱកាសក្នុងការអភិវឌ្ឍក្រុមហ៊ុនឲ្យកាន់តែរីកចម្រើន។ យើងអាចទទួលបានការកែលម្អ និងគំនិតថ្មីៗពីអតិថិជន។ មិនតែប៉ុណ្ណោះប្រសិនជាយើងអាចដោះស្រាយការកែលម្អទាំងនោះ ក្រុមហ៊ុនរបស់យើងនឹងកាន់តែមានមុខមាត់ ហើយអតិថិជនស្គាល់កាន់តែច្រើន៕
No comments:
Post a Comment